<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > + Saludable </ dc:title >
< dc:creator > Soler Moreno, Meritxell </ dc:creator >
< dc:contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ dc:contributor >
< dc:subject > qualitat </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clients </ dc:subject >
< dc:subject > alimentació </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > pla d'empresa </ dc:subject >
< dc:subject > calidad </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clientes </ dc:subject >
< dc:subject > alimentación </ dc:subject >
< dc:subject > restaurante </ dc:subject >
< dc:subject > plan de empresa </ dc:subject >
< dc:subject > quality </ dc:subject >
< dc:subject > healthy </ dc:subject >
< dc:subject > customers </ dc:subject >
< dc:subject > food </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > business plan </ dc:subject >
< dc:subject > Business planning -- TFG </ dc:subject >
< dc:subject > Empreses -- Planificació -- TFG </ dc:subject >
< dc:subject > Empresas -- Planificación -- TFG </ dc:subject >
< dc:description > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ dc:description >
< dc:description > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ dc:description >
< dc:description > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ dc:description >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2017-12-28 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > CC BY-NC-ND </ dc:rights >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
< dc:coverage > Granollers, ESP </ dc:coverage >
< dc:publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ dc:publisher >
</ oai_dc:dc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< d:DIDL schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd " >
< d:DIDLInfo >
< dcterms:created schemaLocation =" http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/dcterms.xsd " > 2021-05-05T13:21:59Z </ dcterms:created >
</ d:DIDLInfo >
< d:Item id =" hdl_10609_130627 " >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< dii:Identifier schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd " > urn:hdl:10609/130627 </ dii:Identifier >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > + Saludable </ dc:title >
< dc:creator > Soler Moreno, Meritxell </ dc:creator >
< dc:contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ dc:contributor >
< dc:subject > qualitat </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clients </ dc:subject >
< dc:subject > alimentació </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > pla d'empresa </ dc:subject >
< dc:subject > calidad </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clientes </ dc:subject >
< dc:subject > alimentación </ dc:subject >
< dc:subject > restaurante </ dc:subject >
< dc:subject > plan de empresa </ dc:subject >
< dc:subject > quality </ dc:subject >
< dc:subject > healthy </ dc:subject >
< dc:subject > customers </ dc:subject >
< dc:subject > food </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > business plan </ dc:subject >
< dc:description > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ dc:description >
< dc:description > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ dc:description >
< dc:description > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ dc:description >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2017-12-28 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > CC BY-NC-ND </ dc:rights >
< dc:coverage > Granollers, ESP </ dc:coverage >
< dc:publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ dc:publisher >
</ oai_dc:dc >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Component id =" 10609_130627_1 " >
</ d:Component >
</ d:Item >
</ d:DIDL >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.europeana.eu/schemas/edm/EDM.xsd " >
< edm:ProvidedCHO about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:openaccess.uoc.edu:10609_--_130627#ent0 " >
< dc:contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ dc:contributor >
< dc:coverage > Granollers, ESP </ dc:coverage >
< dc:creator > Soler Moreno, Meritxell </ dc:creator >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2017-12-28 </ dc:date >
< dc:description > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ dc:description >
< dc:description > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ dc:description >
< dc:description > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ dc:description >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ dc:publisher >
< dc:rights > CC BY-NC-ND </ dc:rights >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:subject > qualitat </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clients </ dc:subject >
< dc:subject > alimentació </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > pla d'empresa </ dc:subject >
< dc:subject > calidad </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clientes </ dc:subject >
< dc:subject > alimentación </ dc:subject >
< dc:subject > restaurante </ dc:subject >
< dc:subject > plan de empresa </ dc:subject >
< dc:subject > quality </ dc:subject >
< dc:subject > healthy </ dc:subject >
< dc:subject > customers </ dc:subject >
< dc:subject > food </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > business plan </ dc:subject >
< dc:subject > Business planning -- TFG </ dc:subject >
< dc:subject > Empreses -- Planificació -- TFG </ dc:subject >
< dc:subject > Empresas -- Planificación -- TFG </ dc:subject >
< dc:title > + Saludable </ dc:title >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< edm:type > TEXT </ edm:type >
</ edm:ProvidedCHO >
< ore:Aggregation about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:openaccess.uoc.edu:10609_--_130627#ent1 " >
< edm:dataProvider > O2 Repositori UOC </ edm:dataProvider >
< edm:provider > Catalònica </ edm:provider >
</ ore:Aggregation >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< thesis schemaLocation =" http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd " >
< title > + Saludable </ title >
< creator > Soler Moreno, Meritxell </ creator >
< contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ contributor >
< subject > qualitat </ subject >
< subject > saludable </ subject >
< subject > clients </ subject >
< subject > alimentació </ subject >
< subject > restaurant </ subject >
< subject > pla d'empresa </ subject >
< subject > calidad </ subject >
< subject > saludable </ subject >
< subject > clientes </ subject >
< subject > alimentación </ subject >
< subject > restaurante </ subject >
< subject > plan de empresa </ subject >
< subject > quality </ subject >
< subject > healthy </ subject >
< subject > customers </ subject >
< subject > food </ subject >
< subject > restaurant </ subject >
< subject > business plan </ subject >
< description > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ description >
< description > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ description >
< description > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ description >
< date > 2021-05-05 </ date >
< date > 2021-05-05 </ date >
< date > 2017-12-28 </ date >
< type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ type >
< identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ identifier >
< language > cat </ language >
< rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ rights >
< rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ rights >
< rights > CC BY-NC-ND </ rights >
< coverage > Granollers, ESP </ coverage >
< publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ publisher >
</ thesis >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< record schemaLocation =" http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd " >
< leader > 00925njm 22002777a 4500 </ leader >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 042 " >
< subfield code =" a " > dc </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 720 " >
< subfield code =" a " > Soler Moreno, Meritxell </ subfield >
< subfield code =" e " > author </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 260 " >
< subfield code =" c " > 2017-12-28 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 520 " >
< subfield code =" a " > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 520 " >
< subfield code =" a " > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 520 " >
< subfield code =" a " > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 8 " ind2 =" " tag =" 024 " >
< subfield code =" a " > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > qualitat </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > saludable </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > clients </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > alimentació </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > restaurant </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > pla d'empresa </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > calidad </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > saludable </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > clientes </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > alimentación </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > restaurante </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > plan de empresa </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > quality </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > healthy </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > customers </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > food </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > restaurant </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 653 " >
< subfield code =" a " > business plan </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 0 " ind2 =" 0 " tag =" 245 " >
< subfield code =" a " > + Saludable </ subfield >
</ datafield >
</ record >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mets ID =" DSpace_ITEM_10609-130627 " OBJID =" hdl:10609/130627 " PROFILE =" DSpace METS SIP Profile 1.0 " TYPE =" DSpace ITEM " schemaLocation =" http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd " >
< metsHdr CREATEDATE =" 2023-10-27T00:17:00Z " >
< agent ROLE =" CUSTODIAN " TYPE =" ORGANIZATION " >
< name > Repositori Institucional (O2) </ name >
</ agent >
</ metsHdr >
< dmdSec ID =" DMD_10609_130627 " >
< mdWrap MDTYPE =" MODS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > author </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > Soler Moreno, Meritxell </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > tutor </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2021-05-05T13:21:59Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2021-05-05T13:21:59Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2017-12-28 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ mods:identifier >
< mods:abstract > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ mods:abstract >
< mods:abstract > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ mods:abstract >
< mods:abstract > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm authority =" rfc3066 " > cat </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > CC BY-NC-ND </ mods:accessCondition >
< mods:subject >
< mods:topic > qualitat </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > saludable </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > clients </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > alimentació </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurant </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > pla d'empresa </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > calidad </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > saludable </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > clientes </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > alimentación </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurante </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > plan de empresa </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > quality </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > healthy </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > customers </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > food </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurant </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > business plan </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:titleInfo >
< mods:title > + Saludable </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ dmdSec >
< amdSec ID =" TMD_10609_130627 " >
< rightsMD ID =" RIG_10609_130627 " >
< mdWrap MDTYPE =" OTHER " MIMETYPE =" text/plain " OTHERMDTYPE =" DSpaceDepositLicense " >
< binData > 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 </ binData >
</ mdWrap >
</ rightsMD >
</ amdSec >
< amdSec ID =" FO_10609_130627_1 " >
< techMD ID =" TECH_O_10609_130627_1 " >
< mdWrap MDTYPE =" PREMIS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd " >
< premis:premis >
< premis:object >
< premis:objectIdentifier >
< premis:objectIdentifierType > URL </ premis:objectIdentifierType >
< premis:objectIdentifierValue > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/1/msolermorTFG1217mem%c3%b2ria.pdf </ premis:objectIdentifierValue >
</ premis:objectIdentifier >
< premis:objectCategory > File </ premis:objectCategory >
< premis:objectCharacteristics >
< premis:fixity >
< premis:messageDigestAlgorithm > MD5 </ premis:messageDigestAlgorithm >
< premis:messageDigest > 379764e26386b7ae837509b268daa3a3 </ premis:messageDigest >
</ premis:fixity >
< premis:size > 1033210 </ premis:size >
< premis:format >
< premis:formatDesignation >
< premis:formatName > application/pdf </ premis:formatName >
</ premis:formatDesignation >
</ premis:format >
</ premis:objectCharacteristics >
< premis:originalName > msolermorTFG1217memòria.pdf </ premis:originalName >
</ premis:object >
</ premis:premis >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ techMD >
</ amdSec >
< fileSec >
< fileGrp USE =" ORIGINAL " >
< file ADMID =" FO_10609_130627_1 " CHECKSUM =" 379764e26386b7ae837509b268daa3a3 " CHECKSUMTYPE =" MD5 " GROUPID =" GROUP_BITSTREAM_10609_130627_1 " ID =" BITSTREAM_ORIGINAL_10609_130627_1 " MIMETYPE =" application/pdf " SEQ =" 1 " SIZE =" 1033210 " >
</ file >
</ fileGrp >
</ fileSec >
< structMap LABEL =" DSpace Object " TYPE =" LOGICAL " >
< div ADMID =" DMD_10609_130627 " TYPE =" DSpace Object Contents " >
< div TYPE =" DSpace BITSTREAM " >
</ div >
</ div >
</ structMap >
</ mets >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:namePart > Soler Moreno, Meritxell </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2021-05-05T13:21:59Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2021-05-05T13:21:59Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2017-12-28 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ mods:identifier >
< mods:abstract > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ mods:abstract >
< mods:abstract > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ mods:abstract >
< mods:abstract > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm > cat </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ mods:accessCondition >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > info:eu-repo/semantics/openAccess </ mods:accessCondition >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > CC BY-NC-ND </ mods:accessCondition >
< mods:subject >
< mods:topic > qualitat </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > saludable </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > clients </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > alimentació </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurant </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > pla d'empresa </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > calidad </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > saludable </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > clientes </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > alimentación </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurante </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > plan de empresa </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > quality </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > healthy </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > customers </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > food </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > restaurant </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:subject >
< mods:topic > business plan </ mods:topic >
</ mods:subject >
< mods:titleInfo >
< mods:title > + Saludable </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< qdc:qualifieddc schemaLocation =" http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd " >
< dc:title > + Saludable </ dc:title >
< dc:creator > Soler Moreno, Meritxell </ dc:creator >
< dc:contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ dc:contributor >
< dc:subject > qualitat </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clients </ dc:subject >
< dc:subject > alimentació </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > pla d'empresa </ dc:subject >
< dc:subject > calidad </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clientes </ dc:subject >
< dc:subject > alimentación </ dc:subject >
< dc:subject > restaurante </ dc:subject >
< dc:subject > plan de empresa </ dc:subject >
< dc:subject > quality </ dc:subject >
< dc:subject > healthy </ dc:subject >
< dc:subject > customers </ dc:subject >
< dc:subject > food </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > business plan </ dc:subject >
< dcterms:abstract > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ dcterms:abstract >
< dcterms:abstract > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ dcterms:abstract >
< dcterms:abstract > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ dcterms:abstract >
< dcterms:dateAccepted > 2021-05-05T13:21:59Z </ dcterms:dateAccepted >
< dcterms:available > 2021-05-05T13:21:59Z </ dcterms:available >
< dcterms:created > 2021-05-05T13:21:59Z </ dcterms:created >
< dcterms:issued > 2017-12-28 </ dcterms:issued >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > CC BY-NC-ND </ dc:rights >
< dc:coverage > Granollers, ESP </ dc:coverage >
< dc:publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ dc:publisher >
</ qdc:qualifieddc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd " >
< ow:Publication about =" oai:openaccess.uoc.edu:10609/130627 " >
< dc:title > + Saludable </ dc:title >
< dc:creator > Soler Moreno, Meritxell </ dc:creator >
< dc:contributor > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ dc:contributor >
< dc:subject > qualitat </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clients </ dc:subject >
< dc:subject > alimentació </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > pla d'empresa </ dc:subject >
< dc:subject > calidad </ dc:subject >
< dc:subject > saludable </ dc:subject >
< dc:subject > clientes </ dc:subject >
< dc:subject > alimentación </ dc:subject >
< dc:subject > restaurante </ dc:subject >
< dc:subject > plan de empresa </ dc:subject >
< dc:subject > quality </ dc:subject >
< dc:subject > healthy </ dc:subject >
< dc:subject > customers </ dc:subject >
< dc:subject > food </ dc:subject >
< dc:subject > restaurant </ dc:subject >
< dc:subject > business plan </ dc:subject >
< dc:description > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ dc:description >
< dc:description > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ dc:description >
< dc:description > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ dc:description >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-05-05T13:21:59Z </ dc:date >
< dc:date > 2017-12-28 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > CC BY-NC-ND </ dc:rights >
< dc:coverage > Granollers, ESP </ dc:coverage >
< dc:publisher > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ dc:publisher >
</ ow:Publication >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< metadata schemaLocation =" http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd " >
< element name =" dc " >
< element name =" contributor " >
< element name =" author " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Soler Moreno, Meritxell </ field >
< field name =" authority " > c673e9f1-6f6c-4339-a35e-7cf4c70d78bc </ field >
< field name =" confidence " > 600 </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" tutor " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Rodríguez Brandia, Maria Dolores </ field >
< field name =" authority " > b12cf41d-b5ad-42b8-b815-42e73fb2cf15 </ field >
< field name =" confidence " > 600 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" coverage " >
< element name =" spatial " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Granollers, ESP </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" date " >
< element name =" accessioned " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2021-05-05T13:21:59Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" available " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2021-05-05T13:21:59Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" issued " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2017-12-28 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" identifier " >
< element name =" uri " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > http://hdl.handle.net/10609/130627 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" description " >
< element name =" abstract " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Aquest treball final de grau consisteix en l'elaboració d'un pla d'empresa per estudiar la viabilitat d'un restaurant on es serveixen amanides com a producte principal, tot utilitzant productes naturals, ecològics i amb la màxima qualitat, tenint en compte els problemes d'intoleràncies i al·lèrgies existents, que no són pocs. Però alhora també ens centrarem en tots aquells clients que volen mantenir una alimentació saludable, persones que cuiden la seva alimentació i no volen renunciar a menjar fora de casa. L'anàlisi es portarà a terme a través de cinc grans punts, però abans de començar l'anàlisi hi haurà una introducció que explicarà els principals motius que han portat al desenvolupament d'aquest treball, i al final hi haurà unes conclusions finals, juntament amb una valoració personal. En el primer punt analitzarem l'entorn de l'empresa, utilitzant el model de Pestel, com el de Porter i la matriu DAFO, aquí analitzarem el sector, la competència, així com la principal situació econòmica del país, etc. En el segon punt definirem el model de negoci que volem desenvolupar, tenint en compte el model de CANVAS, però també la missió, la visió i els objectius, així com les principals responsabilitats ètiques de l'empresa. El tercer punt englobarà el pla de màrqueting, és a dir, aquelles eines que utilitzarà l'empresa per fer-se conèixer en el sector. El quart punt, tindrem en compte el pla de recursos i operacions, entrarà dins d'aquests grups, totes les necessitats de personal, així com les necessitats materials, edificis, mobiliari, etc. I per acabar, es durà a terme el pla financer, que consisteix en l'expressió en xifres del que s'espera de l'empresa i realitzarem una previsió a curt i mitjà termini de com seria l'evolució esperada de l'empresa. </ field >
</ element >
< element name =" es " >
< field name =" value " > Este trabajo final de grado consiste en la elaboración de un plan de empresa para estudiar la viabilidad de un restaurante donde se sirven ensaladas como producto principal, utilizando productos naturales, ecológicos y con la máxima calidad, teniendo en cuenta los problemas de intolerancias y alergias existentes, que no son pocos. Pero al mismo tiempo también nos centraremos en todos aquellos clientes que quieren mantener una alimentación saludable, personas que cuidan su alimentación y no quieren renunciar a comer fuera de casa. El análisis se llevará a cabo a través de cinco grandes puntos, pero antes de comenzar el análisis habrá una introducción que explicará los principales motivos que han llevado al desarrollo de este trabajo, y al final habrá unas conclusiones finales, junto con una valoración personal. En el primer punto analizaremos el entorno de la empresa, utilizando el modelo de Pestel, como el de Porter y la matriz DAFO, aquí analizaremos el sector, la competencia, así como la principal situación económica del país, etc. En el segundo punto definiremos el modelo de negocio que queremos desarrollar, teniendo en cuenta el modelo de CANVAS, pero también la misión, la visión y los objetivos, así como las principales responsabilidades éticas de la empresa. El tercer punto engloba el plan de marketing, es decir, aquellas herramientas que utilizará la empresa para hacerse conocer en el sector. El cuarto punto, tendremos en cuenta el plan de recursos y operaciones, entrará dentro de estos grupos, todas las necesidades de personal, así como las necesidades materiales, edificios, mobiliario, etc. Y por último, se llevará a cabo el plan financiero, que consiste en la expresión en cifras de lo que se espera de la empresa y realizaremos una previsión a corto y medio plazo de cómo sería la evolución esperada de la empresa. </ field >
</ element >
< element name =" en " >
< field name =" value " > This project is the development of a business plan to study the viability of a restaurant that serves salads as the main product, using natural and organic products and with the highest quality, and taking into account The problems of existing intolerances and allergies, which are not few. But at the same time we will also focus on all those customers who want to maintain a healthy diet, people who take care of their food and do not want to give up eating at home. The analysis will be carried out through five major points, but before beginning the analysis there will be an introduction that will explain the main reasons that led to the development of this work, and in the end there will be some final conclusions, together with a personal assessment. In the first point we will analyze the company environment, using the Pestel model, such as Porter and the DAFO matrix, here we will analyze the sector, the competition, as well as the main economic situation in the country, etc. In the second point, we will define the business model that we want to develop, taking into account the CANVAS model, but also the mission, vision and objectives, as well as the main ethical responsibilities of the company. The third point will encompass the marketing plan, that is, those tools that the company will use to become acquainted with the sector. The fourth point, we will consider the plan of resources and operations, will enter within these group, all the needs of personnel, as well as the material needs, buildings, furniture, etc. And finally, the financial plan, which consists in the expression in figures of what is expected of the company, will be made a short and medium term forecast of what would be the expected evolution of the company. </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" format " >
< element name =" mimetype " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > application/pdf </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" language " >
< element name =" iso " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > cat </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" publisher " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Universitat Oberta de Catalunya (UOC) </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" rights " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > CC BY-NC-ND </ field >
</ element >
< element name =" uri " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" accessRights " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/openAccess </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" subject " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > qualitat </ field >
< field name =" value " > saludable </ field >
< field name =" value " > clients </ field >
< field name =" value " > alimentació </ field >
< field name =" value " > restaurant </ field >
< field name =" value " > pla d'empresa </ field >
</ element >
< element name =" es " >
< field name =" value " > calidad </ field >
< field name =" value " > saludable </ field >
< field name =" value " > clientes </ field >
< field name =" value " > alimentación </ field >
< field name =" value " > restaurante </ field >
< field name =" value " > plan de empresa </ field >
</ element >
< element name =" en " >
< field name =" value " > quality </ field >
< field name =" value " > healthy </ field >
< field name =" value " > customers </ field >
< field name =" value " > food </ field >
< field name =" value " > restaurant </ field >
< field name =" value " > business plan </ field >
</ element >
< element name =" lcsh " >
< element name =" en " >
< field name =" value " > Business planning -- TFG </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" lemac " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Empreses -- Planificació -- TFG </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" lcshes " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > Empresas -- Planificación -- TFG </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" title " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > + Saludable </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" type " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" audience " >
< element name =" educationlevel " >
< element name =" en " >
< field name =" value " > University degrees </ field >
</ element >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Estudis de Grau </ field >
</ element >
< element name =" es " >
< field name =" value " > Estudios de Grado </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundles " >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > ORIGINAL </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > msolermorTFG1217memòria.pdf </ field >
< field name =" originalName " > msolermorTFG1217memòria.pdf </ field >
< field name =" description " > Memòria del TFG </ field >
< field name =" format " > application/pdf </ field >
< field name =" size " > 1033210 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/1/msolermorTFG1217mem%c3%b2ria.pdf </ field >
< field name =" checksum " > 379764e26386b7ae837509b268daa3a3 </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 1 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > LICENSE </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > license.txt </ field >
< field name =" originalName " > license.txt </ field >
< field name =" format " > text/plain; charset=utf-8 </ field >
< field name =" size " > 1445 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/2/license.txt </ field >
< field name =" checksum " > dcecba87cf8c7877862b6470d9b54b8a </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 2 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > CC-LICENSE </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > license_url </ field >
< field name =" originalName " > license_url </ field >
< field name =" format " > text/plain; charset=utf-8 </ field >
< field name =" size " > 52 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/3/license_url </ field >
< field name =" checksum " > 81d062cbbb61e4032033a8fbcbca52da </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 3 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > license_text </ field >
< field name =" originalName " > license_text </ field >
< field name =" format " > text/html; charset=utf-8 </ field >
< field name =" size " > 0 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/4/license_text </ field >
< field name =" checksum " > d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 4 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > license_rdf </ field >
< field name =" originalName " > license_rdf </ field >
< field name =" format " > application/rdf+xml; charset=utf-8 </ field >
< field name =" size " > 0 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/5/license_rdf </ field >
< field name =" checksum " > d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 5 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > THUMBNAIL </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > msolermorTFG1217memòria.pdf.jpg </ field >
< field name =" originalName " > msolermorTFG1217memòria.pdf.jpg </ field >
< field name =" description " > Generated Thumbnail </ field >
< field name =" format " > image/jpeg </ field >
< field name =" size " > 1306 </ field >
< field name =" url " > https://openaccess.uoc.edu/bitstream/10609/130627/6/msolermorTFG1217mem%c3%b2ria.pdf.jpg </ field >
< field name =" checksum " > f00e9fb994d076af2685a2a90660dcd0 </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 6 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" others " >
< field name =" handle " > 10609/130627 </ field >
< field name =" identifier " > oai:openaccess.uoc.edu:10609/130627 </ field >
< field name =" lastModifyDate " > 2022-07-18 11:08:45.173 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
< element name =" repository " >
< field name =" name " > Repositori Institucional (O2) </ field >
< field name =" mail " > repositori@uoc.edu </ field >
</ element >
< element name =" license " >
< field name =" bin " > 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 </ field >
</ element >
</ metadata >