<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:title > #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Fernando Polo y Juan Luis Polo. Grupo Planeta, Barcelona, 2012. 394 páginas </ dc:title >
< dc:creator > Cruzado García, Noelia </ dc:creator >
< dc:type > Ressenya </ dc:type >
< dc:date > 2012 </ dc:date >
< dc:relation > ; </ dc:relation >
< dc:relation > Questiones publicitarias ; Núm. 17 (2012), p. 193-196 </ dc:relation >
< dc:identifier > https://ddd.uab.cat/record/186565 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:10.5565/rev/qp.65 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:oai:ddd.uab.cat:186565 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/65 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:articleid:19888732n17p193 </ dc:identifier >
< dc:rights > open access </ dc:rights >
< dc:rights > Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. </ dc:rights >
< dc:rights > https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ </ dc:rights >
< dc:description > Index de les obres ressenyades: Fernando POLO; Juan Luis POLO, #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Barcelona: Planeta, 2012. </ dc:description >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
</ oai_dc:dc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.europeana.eu/schemas/edm/EDM.xsd " >
< edm:ProvidedCHO about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:ddd.uab.cat:186565#ent0 " >
< dc:creator > Cruzado García, Noelia </ dc:creator >
< dc:date > 2012 </ dc:date >
< dc:description > Index de les obres ressenyades: Fernando POLO; Juan Luis POLO, #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Barcelona: Planeta, 2012. </ dc:description >
< dc:identifier > https://ddd.uab.cat/record/186565 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:10.5565/rev/qp.65 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:oai:ddd.uab.cat:186565 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/65 </ dc:identifier >
< dc:identifier > urn:articleid:19888732n17p193 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:relation > ; </ dc:relation >
< dc:relation > Questiones publicitarias ; Núm. 17 (2012), p. 193-196 </ dc:relation >
< dc:rights > open access </ dc:rights >
< dc:rights > Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. </ dc:rights >
< dc:rights > https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ </ dc:rights >
< dc:title > #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Fernando Polo y Juan Luis Polo. Grupo Planeta, Barcelona, 2012. 394 páginas </ dc:title >
< dc:type > Ressenya </ dc:type >
< edm:type > TEXT </ edm:type >
</ edm:ProvidedCHO >
< ore:Aggregation about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:ddd.uab.cat:186565#ent1 " >
< edm:dataProvider > DDD de la Universitat Autònoma de Barcelona. Recerca </ edm:dataProvider >
< edm:provider > Catalònica </ edm:provider >
</ ore:Aggregation >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< marc:record type =" Bibliographic " schemaLocation =" http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd " >
< marc:leader > 00000coc 2200000uu 4500 </ marc:leader >
< marc:controlfield tag =" 001 " > 186565 </ marc:controlfield >
< marc:controlfield tag =" 005 " > 20220305105753.0 </ marc:controlfield >
< marc:datafield ind1 =" 7 " ind2 =" " tag =" 024 " >
< marc:subfield code =" 2 " > doi </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > 10.5565/rev/qp.65 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 8 " ind2 =" " tag =" 024 " >
< marc:subfield code =" 9 " > artpubuab </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" 9 " > driver </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" 9 " > scholar </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > oai:ddd.uab.cat:186565 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 035 " >
< marc:subfield code =" a " > oai:qp.revistes.uab.cat:article/65 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 035 " >
< marc:subfield code =" 9 " > articleid </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > 19888732n17p193 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 041 " >
< marc:subfield code =" a " > spa </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 1 " ind2 =" " tag =" 100 " >
< marc:subfield code =" a " > Cruzado García, Noelia </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 1 " ind2 =" 0 " tag =" 245 " >
< marc:subfield code =" a " > #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Fernando Polo y Juan Luis Polo. Grupo Planeta, Barcelona, 2012. 394 páginas </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 251 " >
< marc:subfield code =" 1 " > http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" 2 " > openaire4 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" 9 " > VoR </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > Versió publicada </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 260 " >
< marc:subfield code =" c " > 2012 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 3 " ind2 =" " tag =" 520 " >
< marc:subfield code =" a " > Index de les obres ressenyades: Fernando POLO; Juan Luis POLO, #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Barcelona: Planeta, 2012. </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 540 " >
< marc:subfield code =" 9 " > open access </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" u " > https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 546 " >
< marc:subfield code =" a " > Castellà </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 599 " >
< marc:subfield code =" a " > recerca </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" 7 " tag =" 655 " >
< marc:subfield code =" 1 " > http://purl.org/coar/resource_type/c_efa0 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" 2 " > openaire4 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" a " > Ressenya </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" c " > literature </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 1 " ind2 =" 8 " tag =" 762 " >
< marc:subfield code =" w " > qp:RES </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 773 " >
< marc:subfield code =" g " > Núm. 17 (2012), p. 193-196 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" k " > Reseñas </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" t " > Questiones publicitarias </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" x " > 1988-8732 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 4 " ind2 =" 1 " tag =" 856 " >
< marc:subfield code =" 3 " > Adreça original </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" u " > https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v17-cruzado </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" 4 " ind2 =" 0 " tag =" 856 " >
< marc:subfield code =" p " > 4 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" s " > 193750 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" u " > https://ddd.uab.cat/pub/quepub/quepub_a2012n17/quepub_a2012n17p193.pdf </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 973 " >
< marc:subfield code =" f " > 0193 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" l " > 196 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" n " > 17 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" x " > quepub_a2012n17 </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" y " > 2012 </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
< marc:datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 980 " >
< marc:subfield code =" a " > ARTPUB </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" b " > QUEPUB </ marc:subfield >
< marc:subfield code =" b " > UAB </ marc:subfield >
</ marc:datafield >
</ marc:record >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oaire:resource schemaLocation =" http://namespace.openaire.eu/schema/oaire/ https://www.openaire.eu/schema/repo-lit/4.0/openaire.xsd " >
< datacite:identifier identifierType =" URL " > https://ddd.uab.cat/record/186565 </ datacite:identifier >
< datacite:alternateIdentifiers >
< datacite:alternateIdentifier alternateIdentifierType =" DOI " > 10.5565/rev/qp.65 </ datacite:alternateIdentifier >
</ datacite:alternateIdentifiers >
< dc:language > spa </ dc:language >
< datacite:titles >
< datacite:title > #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Fernando Polo y Juan Luis Polo. Grupo Planeta, Barcelona, 2012. 394 páginas </ datacite:title >
</ datacite:titles >
< datacite:creators >
< datacite:creator >
< datacite:creatorName > Cruzado García, Noelia </ datacite:creatorName >
</ datacite:creator >
</ datacite:creators >
< datacite:date >
< datacite:date dateType =" Issued " > 2012 </ datacite:date >
</ datacite:date >
< dc:description > Index de les obres ressenyades: Fernando POLO; Juan Luis POLO, #Socialholic: todo lo que necesitas saber sobre el marketing en medios sociales. Barcelona: Planeta, 2012. </ dc:description >
< datacite:rights rightsURI =" http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 " > open access </ datacite:rights >
< oaire:licenseCondition rightsURI =" https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ " > Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. </ oaire:licenseCondition >
< oaire:version uri =" http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 " > VoR </ oaire:version >
< oaire:resourceType resourceTypeGeneral =" literature " uri =" http://purl.org/coar/resource_type/c_efa0 " > Ressenya </ oaire:resourceType >
< oaire:citationTitle > Questiones publicitarias </ oaire:citationTitle >
< oaire:citationIssue > 17 </ oaire:citationIssue >
< oaire:citationStartPage > 0193 </ oaire:citationStartPage >
< oaire:citationEndPage > 196 </ oaire:citationEndPage >
< oaire:file mimeType =" application/pdf " > https://ddd.uab.cat/pub/quepub/quepub_a2012n17/quepub_a2012n17p193.pdf </ oaire:file >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
</ oaire:resource >