<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< dc:creator > Baena Mas, Guillem </ dc:creator >
< dc:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ dc:contributor >
< dc:contributor > Bernardo, Valeria </ dc:contributor >
< dc:subject > Contaminació, Covid 19, transport </ dc:subject >
< dc:description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2021 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:format > 44 p. </ dc:format >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
</ oai_dc:dc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< d:DIDL schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd " >
< d:DIDLInfo >
< dcterms:created schemaLocation =" http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/dcterms.xsd " > 2022-01-19T18:41:21Z </ dcterms:created >
</ d:DIDLInfo >
< d:Item id =" hdl_20.500.12367_1785 " >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< dii:Identifier schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd " > urn:hdl:20.500.12367/1785 </ dii:Identifier >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< dc:creator > Baena Mas, Guillem </ dc:creator >
< dc:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ dc:contributor >
< dc:contributor > Bernardo, Valeria </ dc:contributor >
< dc:description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2021 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
</ oai_dc:dc >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Component id =" 20.500.12367_1785_1 " >
</ d:Component >
</ d:Item >
</ d:DIDL >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.europeana.eu/schemas/edm/EDM.xsd " >
< edm:ProvidedCHO about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:repositori.tecnocampus.cat:20.500.12367_--_1785#ent0 " >
< dc:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ dc:contributor >
< dc:contributor > Bernardo, Valeria </ dc:contributor >
< dc:creator > Baena Mas, Guillem </ dc:creator >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2021 </ dc:date >
< dc:description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dc:description >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:subject > Contaminació, Covid 19, transport </ dc:subject >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< edm:type > TEXT </ edm:type >
</ edm:ProvidedCHO >
< ore:Aggregation about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:repositori.tecnocampus.cat:20.500.12367_--_1785#ent1 " >
< edm:dataProvider > Repositori Digital del TecnoCampus </ edm:dataProvider >
< edm:provider > Catalònica </ edm:provider >
</ ore:Aggregation >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< thesis schemaLocation =" http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd " >
< title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ title >
< creator > Baena Mas, Guillem </ creator >
< contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ contributor >
< contributor > Bernardo, Valeria </ contributor >
< description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ description >
< description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ description >
< date > 2022-01-19 </ date >
< date > 2022-01-19 </ date >
< date > 2021 </ date >
< type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ type >
< identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ identifier >
< language > spa </ language >
< rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ rights >
< rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ rights >
< rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ rights >
</ thesis >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< record schemaLocation =" http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd " >
< leader > 00925njm 22002777a 4500 </ leader >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 042 " >
< subfield code =" a " > dc </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 720 " >
< subfield code =" a " > Baena Mas, Guillem </ subfield >
< subfield code =" e " > author </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 260 " >
< subfield code =" c " > 2021 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 520 " >
< subfield code =" a " > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 8 " ind2 =" " tag =" 024 " >
< subfield code =" a " > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 0 " ind2 =" 0 " tag =" 245 " >
< subfield code =" a " > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ subfield >
</ datafield >
</ record >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mets ID =" DSpace_ITEM_20.500.12367-1785 " OBJID =" hdl:20.500.12367/1785 " PROFILE =" DSpace METS SIP Profile 1.0 " TYPE =" DSpace ITEM " schemaLocation =" http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd " >
< metsHdr CREATEDATE =" 2023-10-08T00:56:43Z " >
< agent ROLE =" CUSTODIAN " TYPE =" ORGANIZATION " >
< name > TECNOCAMPUS </ name >
</ agent >
</ metsHdr >
< dmdSec ID =" DMD_20.500.12367_1785 " >
< mdWrap MDTYPE =" MODS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > author </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > Baena Mas, Guillem </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > other </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > tutor </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > Bernardo, Valeria </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2022-01-19T18:41:21Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2022-01-19T18:41:21Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2021 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ mods:identifier >
< mods:abstract > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm authority =" rfc3066 " > spa </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ mods:accessCondition >
< mods:titleInfo >
< mods:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ dmdSec >
< amdSec ID =" FO_20.500.12367_1785_1 " >
< techMD ID =" TECH_O_20.500.12367_1785_1 " >
< mdWrap MDTYPE =" PREMIS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd " >
< premis:premis >
< premis:object >
< premis:objectIdentifier >
< premis:objectIdentifierType > URL </ premis:objectIdentifierType >
< premis:objectIdentifierValue > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/1/MEMORIA%20FINAL%202021%201906.pdf </ premis:objectIdentifierValue >
</ premis:objectIdentifier >
< premis:objectCategory > File </ premis:objectCategory >
< premis:objectCharacteristics >
< premis:fixity >
< premis:messageDigestAlgorithm > MD5 </ premis:messageDigestAlgorithm >
< premis:messageDigest > 39c8eb3284722d310d8c2030dff6136c </ premis:messageDigest >
</ premis:fixity >
< premis:size > 966542 </ premis:size >
< premis:format >
< premis:formatDesignation >
< premis:formatName > application/pdf </ premis:formatName >
</ premis:formatDesignation >
</ premis:format >
</ premis:objectCharacteristics >
< premis:originalName > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf </ premis:originalName >
</ premis:object >
</ premis:premis >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ techMD >
</ amdSec >
< amdSec ID =" FT_20.500.12367_1785_3 " >
< techMD ID =" TECH_T_20.500.12367_1785_3 " >
< mdWrap MDTYPE =" PREMIS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd " >
< premis:premis >
< premis:object >
< premis:objectIdentifier >
< premis:objectIdentifierType > URL </ premis:objectIdentifierType >
< premis:objectIdentifierValue > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/3/MEMORIA%20FINAL%202021%201906.pdf.txt </ premis:objectIdentifierValue >
</ premis:objectIdentifier >
< premis:objectCategory > File </ premis:objectCategory >
< premis:objectCharacteristics >
< premis:fixity >
< premis:messageDigestAlgorithm > MD5 </ premis:messageDigestAlgorithm >
< premis:messageDigest > b2f228a707ae9d74c458f8ab99032da3 </ premis:messageDigest >
</ premis:fixity >
< premis:size > 89468 </ premis:size >
< premis:format >
< premis:formatDesignation >
< premis:formatName > text/plain </ premis:formatName >
</ premis:formatDesignation >
</ premis:format >
</ premis:objectCharacteristics >
< premis:originalName > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf.txt </ premis:originalName >
</ premis:object >
</ premis:premis >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ techMD >
</ amdSec >
< fileSec >
< fileGrp USE =" ORIGINAL " >
< file ADMID =" FO_20.500.12367_1785_1 " CHECKSUM =" 39c8eb3284722d310d8c2030dff6136c " CHECKSUMTYPE =" MD5 " GROUPID =" GROUP_BITSTREAM_20.500.12367_1785_1 " ID =" BITSTREAM_ORIGINAL_20.500.12367_1785_1 " MIMETYPE =" application/pdf " SEQ =" 1 " SIZE =" 966542 " >
</ file >
</ fileGrp >
< fileGrp USE =" TEXT " >
< file ADMID =" FT_20.500.12367_1785_3 " CHECKSUM =" b2f228a707ae9d74c458f8ab99032da3 " CHECKSUMTYPE =" MD5 " GROUPID =" GROUP_BITSTREAM_20.500.12367_1785_3 " ID =" BITSTREAM_TEXT_20.500.12367_1785_3 " MIMETYPE =" text/plain " SEQ =" 3 " SIZE =" 89468 " >
</ file >
</ fileGrp >
</ fileSec >
< structMap LABEL =" DSpace Object " TYPE =" LOGICAL " >
< div ADMID =" DMD_20.500.12367_1785 " TYPE =" DSpace Object Contents " >
< div TYPE =" DSpace BITSTREAM " >
</ div >
</ div >
</ structMap >
</ mets >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:namePart > Baena Mas, Guillem </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2022-01-19T18:41:21Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2022-01-19T18:41:21Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2021 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ mods:identifier >
< mods:abstract > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm > spa </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ mods:accessCondition >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > info:eu-repo/semantics/openAccess </ mods:accessCondition >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ mods:accessCondition >
< mods:titleInfo >
< mods:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oaire:record schemaLocation =" http://namespaceopenaire.eu/schema/oaire/ " >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< datacite:creator >
< datacite:creatorName > Baena Mas, Guillem </ datacite:creatorName >
</ datacite:creator >
< datacite:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ datacite:contributor >
< datacite:contributor > Bernardo, Valeria </ datacite:contributor >
< dc:subject > Contaminació, Covid 19, transport </ dc:subject >
< dc:description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2021 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< datacite:alternateIdentifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ datacite:alternateIdentifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:format > 44 p. </ dc:format >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
< oaire:file > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/1/MEMORIA%20FINAL%202021%201906.pdf </ oaire:file >
</ oaire:record >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< qdc:qualifieddc schemaLocation =" http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd " >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< dc:creator > Baena Mas, Guillem </ dc:creator >
< dc:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ dc:contributor >
< dc:contributor > Bernardo, Valeria </ dc:contributor >
< dcterms:abstract > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dcterms:abstract >
< dcterms:dateAccepted > 2022-01-19T18:41:21Z </ dcterms:dateAccepted >
< dcterms:available > 2022-01-19T18:41:21Z </ dcterms:available >
< dcterms:created > 2022-01-19T18:41:21Z </ dcterms:created >
< dcterms:issued > 2021 </ dcterms:issued >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
</ qdc:qualifieddc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd " >
< ow:Publication about =" oai:repositori.tecnocampus.cat:20.500.12367/1785 " >
< dc:title > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ dc:title >
< dc:creator > Baena Mas, Guillem </ dc:creator >
< dc:contributor > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ dc:contributor >
< dc:contributor > Bernardo, Valeria </ dc:contributor >
< dc:description > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-19T18:41:21Z </ dc:date >
< dc:date > 2021 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ dc:identifier >
< dc:language > spa </ dc:language >
< dc:rights > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/openAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ dc:rights >
</ ow:Publication >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< metadata schemaLocation =" http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd " >
< element name =" dc " >
< element name =" contributor " >
< element name =" author " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Baena Mas, Guillem </ field >
< field name =" authority " > 951f44eb-ad13-4688-842a-e7277cd49a7a </ field >
< field name =" confidence " > -1 </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" other " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" tutor " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Bernardo, Valeria </ field >
< field name =" authority " > 4aea9291-a63e-49d0-891c-7640925a07fb </ field >
< field name =" confidence " > -1 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" date " >
< element name =" accessioned " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2022-01-19T18:41:21Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" available " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2022-01-19T18:41:21Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" issued " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2021 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" identifier " >
< element name =" uri " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > http://hdl.handle.net/20.500.12367/1785 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" description " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 </ field >
</ element >
< element name =" abstract " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot el mesos de març, abril i maig, es va viure una situació excepcional, un confinament de la població imposat per les autoritats per frenar la propagació del virus. Els valors de contaminació en les ciutats es van reduir de forma considerable, sobretot a les zones més afectades. Aquest treball inclou un anàlisis de com ha afectat la pandèmia del Covid-19 als nivells de contaminació de nou ciutats de l’àmbit europeu. L’anàlisi està realitzat a partir de regressions múltiples que s’han fet amb dues variables independents PM10 i NO2 , que són els dos principals contaminants que s’analitzen quan es parla de contaminació a les ciutats. A la vegada s’ha afegit un últim apartat on s’analitza quina de les polítiques de transport actuals, és la més eficaç per reduir els nivells de pol·lució i congestió. A partir de les dades obtingudes s’arriba a la conclusió de que la pandèmia va afectar de forma molt significativa als valors de contaminació y que després d’aquesta situació tant excepcional, les ciutats han canviat de mentalitat i s’han proposat aplicar polítiques efectives amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminació actuals, com per exemple els sistemes de Zones de Baixes Emissions o els sistemes de peatges urbans. </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" format " >
< element name =" extent " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > 44 p. </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" language " >
< element name =" iso " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > spa </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" rights " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International </ field >
</ element >
< element name =" uri " >
< element name =" * " >
< field name =" value " > http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" accessLevel " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/openAccess </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" subject " >
< element name =" other " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Contaminació, Covid 19, transport </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" title " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes) </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" type " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" embargo " >
< element name =" terms " >
< element name =" ca " >
< field name =" value " > cap </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundles " >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > ORIGINAL </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf </ field >
< field name =" originalName " > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf </ field >
< field name =" description " > TFG_BaenaMas_Memoria </ field >
< field name =" format " > application/pdf </ field >
< field name =" size " > 966542 </ field >
< field name =" url " > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/1/MEMORIA%20FINAL%202021%201906.pdf </ field >
< field name =" checksum " > 39c8eb3284722d310d8c2030dff6136c </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 1 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > CC-LICENSE </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > license_rdf </ field >
< field name =" originalName " > license_rdf </ field >
< field name =" format " > application/rdf+xml; charset=utf-8 </ field >
< field name =" size " > 1031 </ field >
< field name =" url " > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/2/license_rdf </ field >
< field name =" checksum " > 934f4ca17e109e0a05eaeaba504d7ce4 </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 2 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > TEXT </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf.txt </ field >
< field name =" originalName " > MEMORIA FINAL 2021 1906.pdf.txt </ field >
< field name =" description " > Extracted text </ field >
< field name =" format " > text/plain </ field >
< field name =" size " > 89468 </ field >
< field name =" url " > https://repositori.tecnocampus.cat/bitstream/20.500.12367/1785/3/MEMORIA%20FINAL%202021%201906.pdf.txt </ field >
< field name =" checksum " > b2f228a707ae9d74c458f8ab99032da3 </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 3 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" others " >
< field name =" handle " > 20.500.12367/1785 </ field >
< field name =" identifier " > oai:repositori.tecnocampus.cat:20.500.12367/1785 </ field >
< field name =" lastModifyDate " > 2023-06-27 01:45:31.86 </ field >
< field name =" drm " > open access </ field >
</ element >
< element name =" repository " >
< field name =" name " > TECNOCAMPUS </ field >
< field name =" mail " > pir@csuc.cat </ field >
</ element >
</ metadata >