<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dc:contributor > Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació </ dc:contributor >
< dc:subject > COVID-19 (Malaltia) </ dc:subject >
< dc:subject > Necessitats educatives especials </ dc:subject >
< dc:subject > Confinament </ dc:subject >
< dc:description > Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dc:description >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dc:rights >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
</ oai_dc:dc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< d:DIDL schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:02-DIDL-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/did/didl.xsd " >
< d:DIDLInfo >
< dcterms:created schemaLocation =" http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/dcterms.xsd " > 2022-01-26T11:29:08Z </ dcterms:created >
</ d:DIDLInfo >
< d:Item id =" hdl_10854_6983 " >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< dii:Identifier schemaLocation =" urn:mpeg:mpeg21:2002:01-DII-NS http://standards.iso.org/ittf/PubliclyAvailableStandards/MPEG-21_schema_files/dii/dii.xsd " > urn:hdl:10854/6983 </ dii:Identifier >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Descriptor >
< d:Statement mimeType =" application/xml; charset=utf-8 " >
< oai_dc:dc schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd " >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dc:description > Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-26T11:29:08Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-26T11:29:08Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
</ oai_dc:dc >
</ d:Statement >
</ d:Descriptor >
< d:Component id =" 10854_6983_1 " >
</ d:Component >
</ d:Item >
</ d:DIDL >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< dim:dim schemaLocation =" http://www.dspace.org/xmlns/dspace/dim http://www.dspace.org/schema/dim.xsd " >
< dim:field element =" contributor " mdschema =" dc " > Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació </ dim:field >
< dim:field element =" contributor " mdschema =" dc " qualifier =" author " > Largo Adria, Mireia </ dim:field >
< dim:field element =" date " mdschema =" dc " qualifier =" accessioned " > 2022-01-26T11:29:08Z </ dim:field >
< dim:field element =" date " mdschema =" dc " qualifier =" available " > 2022-01-26T11:29:08Z </ dim:field >
< dim:field element =" date " mdschema =" dc " qualifier =" created " > 2021-06 </ dim:field >
< dim:field element =" date " mdschema =" dc " qualifier =" issued " > 2021-06 </ dim:field >
< dim:field element =" identifier " mdschema =" dc " qualifier =" uri " > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dim:field >
< dim:field element =" description " lang =" es " mdschema =" dc " > Curs 2020-2021 </ dim:field >
< dim:field element =" description " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" abstract " > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dim:field >
< dim:field element =" description " lang =" en " mdschema =" dc " qualifier =" provenance " > Submitted by Katiba Mnwar (katiba.mnwar@uvic.cat) on 2022-01-26T11:29:08Z No. of bitstreams: 1 trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf: 1598704 bytes, checksum: 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b (MD5) </ dim:field >
< dim:field element =" description " lang =" en " mdschema =" dc " qualifier =" provenance " > Made available in DSpace on 2022-01-26T11:29:08Z (GMT). No. of bitstreams: 1 trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf: 1598704 bytes, checksum: 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b (MD5) Previous issue date: 2021-06 </ dim:field >
< dim:field element =" format " lang =" es " mdschema =" dc " > application/pdf </ dim:field >
< dim:field element =" format " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" extent " > 60 p. </ dim:field >
< dim:field element =" language " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" iso " > cat </ dim:field >
< dim:field element =" rights " lang =" es " mdschema =" dc " > Tots els drets reservats </ dim:field >
< dim:field element =" rights " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" accesRights " > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dim:field >
< dim:field element =" subject " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" other " > COVID-19 (Malaltia) </ dim:field >
< dim:field element =" subject " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" other " > Necessitats educatives especials </ dim:field >
< dim:field element =" subject " lang =" es " mdschema =" dc " qualifier =" other " > Confinament </ dim:field >
< dim:field element =" title " lang =" es " mdschema =" dc " > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dim:field >
< dim:field element =" type " lang =" es " mdschema =" dc " > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dim:field >
</ dim:dim >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns# http://www.europeana.eu/schemas/edm/EDM.xsd " >
< edm:ProvidedCHO about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:dspace.uvic.cat:10854_--_6983#ent0 " >
< dc:contributor > Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació </ dc:contributor >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:description > Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dc:description >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dc:rights >
< dc:subject > COVID-19 (Malaltia) </ dc:subject >
< dc:subject > Necessitats educatives especials </ dc:subject >
< dc:subject > Confinament </ dc:subject >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< edm:type > TEXT </ edm:type >
</ edm:ProvidedCHO >
< ore:Aggregation about =" https://catalonica.bnc.cat/catalonicahub/lod/oai:dspace.uvic.cat:10854_--_6983#ent1 " >
< edm:dataProvider > RIUVIC. Repositori Institucional de la Universitat de Vic </ edm:dataProvider >
< edm:provider > Catalònica </ edm:provider >
</ ore:Aggregation >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< thesis schemaLocation =" http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/ http://www.ndltd.org/standards/metadata/etdms/1.0/etdms.xsd " >
< title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ title >
< creator > Largo Adria, Mireia </ creator >
< description > Curs 2020-2021 </ description >
< description > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ description >
< date > 2022-01-26 </ date >
< date > 2022-01-26 </ date >
< date > 2021-06 </ date >
< date > 2021-06 </ date >
< type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ type >
< identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ identifier >
< language > cat </ language >
< rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ rights >
< rights > Tots els drets reservats </ rights >
</ thesis >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< record schemaLocation =" http://www.loc.gov/MARC21/slim http://www.loc.gov/standards/marcxml/schema/MARC21slim.xsd " >
< leader > 00925njm 22002777a 4500 </ leader >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 042 " >
< subfield code =" a " > dc </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 720 " >
< subfield code =" a " > Largo Adria, Mireia </ subfield >
< subfield code =" e " > author </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 260 " >
< subfield code =" c " > 2021-06 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" " ind2 =" " tag =" 520 " >
< subfield code =" a " > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 8 " ind2 =" " tag =" 024 " >
< subfield code =" a " > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ subfield >
</ datafield >
< datafield ind1 =" 0 " ind2 =" 0 " tag =" 245 " >
< subfield code =" a " > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ subfield >
</ datafield >
</ record >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mets ID =" DSpace_ITEM_10854-6983 " OBJID =" hdl:10854/6983 " PROFILE =" DSpace METS SIP Profile 1.0 " TYPE =" DSpace ITEM " schemaLocation =" http://www.loc.gov/METS/ http://www.loc.gov/standards/mets/mets.xsd " >
< metsHdr CREATEDATE =" 2022-12-02T23:26:31Z " >
< agent ROLE =" CUSTODIAN " TYPE =" ORGANIZATION " >
< name > RIUVic </ name >
</ agent >
</ metsHdr >
< dmdSec ID =" DMD_10854_6983 " >
< mdWrap MDTYPE =" MODS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:role >
< mods:roleTerm type =" text " > author </ mods:roleTerm >
</ mods:role >
< mods:namePart > Largo Adria, Mireia </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2022-01-26T11:29:08Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2022-01-26T11:29:08Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2021-06 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ mods:identifier >
< mods:abstract > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm authority =" rfc3066 " > cat </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > Tots els drets reservats </ mods:accessCondition >
< mods:titleInfo >
< mods:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ dmdSec >
< amdSec ID =" FO_10854_6983_1 " >
< techMD ID =" TECH_O_10854_6983_1 " >
< mdWrap MDTYPE =" PREMIS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd " >
< premis:premis >
< premis:object >
< premis:objectIdentifier >
< premis:objectIdentifierType > URL </ premis:objectIdentifierType >
< premis:objectIdentifierValue > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/1/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ premis:objectIdentifierValue >
</ premis:objectIdentifier >
< premis:objectCategory > File </ premis:objectCategory >
< premis:objectCharacteristics >
< premis:fixity >
< premis:messageDigestAlgorithm > MD5 </ premis:messageDigestAlgorithm >
< premis:messageDigest > 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b </ premis:messageDigest >
</ premis:fixity >
< premis:size > 1598704 </ premis:size >
< premis:format >
< premis:formatDesignation >
< premis:formatName > application/pdf </ premis:formatName >
</ premis:formatDesignation >
</ premis:format >
</ premis:objectCharacteristics >
< premis:originalName > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ premis:originalName >
</ premis:object >
</ premis:premis >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ techMD >
</ amdSec >
< amdSec ID =" FT_10854_6983_2 " >
< techMD ID =" TECH_T_10854_6983_2 " >
< mdWrap MDTYPE =" PREMIS " >
< xmlData schemaLocation =" http://www.loc.gov/standards/premis http://www.loc.gov/standards/premis/PREMIS-v1-0.xsd " >
< premis:premis >
< premis:object >
< premis:objectIdentifier >
< premis:objectIdentifierType > URL </ premis:objectIdentifierType >
< premis:objectIdentifierValue > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/2/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ premis:objectIdentifierValue >
</ premis:objectIdentifier >
< premis:objectCategory > File </ premis:objectCategory >
< premis:objectCharacteristics >
< premis:fixity >
< premis:messageDigestAlgorithm > MD5 </ premis:messageDigestAlgorithm >
< premis:messageDigest > e096930201a2585ca6fef39345bea3c6 </ premis:messageDigest >
</ premis:fixity >
< premis:size > 87056 </ premis:size >
< premis:format >
< premis:formatDesignation >
< premis:formatName > text/plain </ premis:formatName >
</ premis:formatDesignation >
</ premis:format >
</ premis:objectCharacteristics >
< premis:originalName > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ premis:originalName >
</ premis:object >
</ premis:premis >
</ xmlData >
</ mdWrap >
</ techMD >
</ amdSec >
< fileSec >
< fileGrp USE =" ORIGINAL " >
< file ADMID =" FO_10854_6983_1 " CHECKSUM =" 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b " CHECKSUMTYPE =" MD5 " GROUPID =" GROUP_BITSTREAM_10854_6983_1 " ID =" BITSTREAM_ORIGINAL_10854_6983_1 " MIMETYPE =" application/pdf " SEQ =" 1 " SIZE =" 1598704 " >
</ file >
</ fileGrp >
< fileGrp USE =" TEXT " >
< file ADMID =" FT_10854_6983_2 " CHECKSUM =" e096930201a2585ca6fef39345bea3c6 " CHECKSUMTYPE =" MD5 " GROUPID =" GROUP_BITSTREAM_10854_6983_2 " ID =" BITSTREAM_TEXT_10854_6983_2 " MIMETYPE =" text/plain " SEQ =" 2 " SIZE =" 87056 " >
</ file >
</ fileGrp >
</ fileSec >
< structMap LABEL =" DSpace Object " TYPE =" LOGICAL " >
< div ADMID =" DMD_10854_6983 " TYPE =" DSpace Object Contents " >
< div TYPE =" DSpace BITSTREAM " >
</ div >
</ div >
</ structMap >
</ mets >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< mods:mods schemaLocation =" http://www.loc.gov/mods/v3 http://www.loc.gov/standards/mods/v3/mods-3-1.xsd " >
< mods:name >
< mods:namePart > Largo Adria, Mireia </ mods:namePart >
</ mods:name >
< mods:extension >
< mods:dateAvailable encoding =" iso8601 " > 2022-01-26T11:29:08Z </ mods:dateAvailable >
</ mods:extension >
< mods:extension >
< mods:dateAccessioned encoding =" iso8601 " > 2022-01-26T11:29:08Z </ mods:dateAccessioned >
</ mods:extension >
< mods:originInfo >
< mods:dateIssued encoding =" iso8601 " > 2021-06 </ mods:dateIssued >
</ mods:originInfo >
< mods:identifier type =" uri " > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ mods:identifier >
< mods:abstract > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ mods:abstract >
< mods:language >
< mods:languageTerm > cat </ mods:languageTerm >
</ mods:language >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ mods:accessCondition >
< mods:accessCondition type =" useAndReproduction " > Tots els drets reservats </ mods:accessCondition >
< mods:titleInfo >
< mods:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ mods:title >
</ mods:titleInfo >
< mods:genre > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ mods:genre >
</ mods:mods >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< atom:entry schemaLocation =" http://www.w3.org/2005/Atom http://www.kbcafe.com/rss/atom.xsd.xml " >
< atom:id > http://hdl.handle.net/10854/6983/ore.xml </ atom:id >
< atom:published > 2022-01-26T11:29:08Z </ atom:published >
< atom:updated > 2022-01-26T11:29:08Z </ atom:updated >
< atom:source >
< atom:generator > RIUVic </ atom:generator >
</ atom:source >
< atom:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ atom:title >
< atom:author >
< atom:name > Largo Adria, Mireia </ atom:name >
</ atom:author >
< oreatom:triples >
< rdf:Description about =" http://hdl.handle.net/10854/6983/ore.xml#atom " >
< dcterms:modified > 2022-01-26T11:29:08Z </ dcterms:modified >
</ rdf:Description >
< rdf:Description about =" http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/2/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt " >
< dcterms:description > TEXT </ dcterms:description >
</ rdf:Description >
< rdf:Description about =" http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/1/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf " >
< dcterms:description > ORIGINAL </ dcterms:description >
</ rdf:Description >
</ oreatom:triples >
</ atom:entry >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< qdc:qualifieddc schemaLocation =" http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://dspace.org/qualifieddc/ http://www.ukoln.ac.uk/metadata/dcmi/xmlschema/qualifieddc.xsd " >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dcterms:abstract > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dcterms:abstract >
< dcterms:dateAccepted > 2022-01-26T11:29:08Z </ dcterms:dateAccepted >
< dcterms:available > 2022-01-26T11:29:08Z </ dcterms:available >
< dcterms:created > 2022-01-26T11:29:08Z </ dcterms:created >
< dcterms:issued > 2021-06 </ dcterms:issued >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
< dc:format > application/pdf </ dc:format >
</ qdc:qualifieddc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< rdf:RDF schemaLocation =" http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/rdf.xsd " >
< ow:Publication about =" oai:dspace.uvic.cat:10854/6983 " >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dc:description > Curs 2020-2021 </ dc:description >
< dc:description > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dc:description >
< dc:date > 2022-01-26T11:29:08Z </ dc:date >
< dc:date > 2022-01-26T11:29:08Z </ dc:date >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:date > 2021-06 </ dc:date >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:identifier > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dc:identifier >
< dc:language > cat </ dc:language >
< dc:rights > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ dc:rights >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
</ ow:Publication >
</ rdf:RDF >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< uketd_dc:uketddc schemaLocation =" http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/ http://naca.central.cranfield.ac.uk/ethos-oai/2.0/uketd_dc.xsd " >
< dc:title > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ dc:title >
< dc:creator > Largo Adria, Mireia </ dc:creator >
< dcterms:abstract > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ dcterms:abstract >
< dcterms:issued > 2021-06 </ dcterms:issued >
< dc:type > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ dc:type >
< dc:language type =" dcterms:ISO639-2 " > cat </ dc:language >
< dcterms:isReferencedBy > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ dcterms:isReferencedBy >
< dcterms:hasFormat > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/2/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ dcterms:hasFormat >
< uketdterms:checksum type =" uketdterms:MD5 " > e096930201a2585ca6fef39345bea3c6 </ uketdterms:checksum >
< dc:identifier type =" dcterms:URI " > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/1/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ dc:identifier >
< uketdterms:checksum type =" uketdterms:MD5 " > 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b </ uketdterms:checksum >
< dc:rights > Tots els drets reservats </ dc:rights >
< dc:subject > COVID-19 (Malaltia) </ dc:subject >
< dc:subject > Necessitats educatives especials </ dc:subject >
< dc:subject > Confinament </ dc:subject >
</ uketd_dc:uketddc >
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
< metadata schemaLocation =" http://www.lyncode.com/xoai http://www.lyncode.com/xsd/xoai.xsd " >
< element name =" dc " >
< element name =" contributor " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació </ field >
</ element >
< element name =" author " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > Largo Adria, Mireia </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" date " >
< element name =" accessioned " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2022-01-26T11:29:08Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" available " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2022-01-26T11:29:08Z </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" created " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2021-06 </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" issued " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > 2021-06 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" identifier " >
< element name =" uri " >
< element name =" none " >
< field name =" value " > http://hdl.handle.net/10854/6983 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" description " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > Curs 2020-2021 </ field >
</ element >
< element name =" abstract " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > La present memòria del Treball Final de Grau està vinculada a la realització d’un reportatge audiovisual sobre com ha viscut un nen amb altres capacitats els mesos de confinament domiciliari. L’objectiu de la investigació és explicar com l’ha afectat el confinament, com s’ha organitzat per poder seguir les seves classes d’educació especial, els problemes que s’ha trobat, com ho ha viscut la família i el seu entorn més proper i com els ha pogut afectar. Tot això, tenint com a testimoni principal en Jan Martínez, un nen de 16 anys que pateix un retard mental causat per una prematuritat extrema. En Jan és alumne de l’Escola d'Educació Especial Can Vila de Mollet del Vallès, Barcelona, alguns dels treballadors de la qual també han ajudat en la realització del reportatge aportant el seu punt de vista. El dia dotze de març del 2020 el President de la Generalitat, Quim Torra, va anunciar el tancament de tots els centres educatius de Catalunya, durant catorze dies, com a mesura preventiva per combatre la propagació del coronavirus. Però, el que havien de ser dues setmanes de confinament domiciliari, es van acabar convertint en tres mesos sense gairebé sortir de casa. La major part de les declaracions dels afectats que han ajudat amb la realització del reportatge són contactes propers a en Jan, familiars i experts que van dedicar gran part del seu temps durant els mesos de confinament a adaptar i aproximar, de la millor manera possible, les activitats educatives a tots aquells nens que haurien de realitzar les classes de forma telemàtica, ja que cancel·lar per complet l’activitat acadèmica no era una opció a considerar. Com han afectat tots aquests canvis als alumnes d’educació especial? S’ha notat algun tipus de regressió en referència als seus coneixements i/o habilitats? Qui s’ha fet càrrec d’aquests nens mentre els pares treballaven? Aquestes preguntes i moltes altres que ens poden anar sorgint quan pensem en l’educació especial i el confinament, són les que es volen respondre a través d’aquest reportatge. La recerca s’ha realitzat des de l’octubre del 2020 fins al maig del 2021, per recopilar informació i realitzar les gravacions del reportatge audiovisual sobre l’afectació del confinament a nens amb altres capacitats. </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" provenance " >
< element name =" en " >
< field name =" value " > Submitted by Katiba Mnwar (katiba.mnwar@uvic.cat) on 2022-01-26T11:29:08Z No. of bitstreams: 1 trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf: 1598704 bytes, checksum: 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b (MD5) </ field >
< field name =" value " > Made available in DSpace on 2022-01-26T11:29:08Z (GMT). No. of bitstreams: 1 trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf: 1598704 bytes, checksum: 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b (MD5) Previous issue date: 2021-06 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" format " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > application/pdf </ field >
</ element >
< element name =" extent " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > 60 p. </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" language " >
< element name =" iso " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > cat </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" rights " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > Tots els drets reservats </ field >
</ element >
< element name =" accesRights " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/closedAccess </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" subject " >
< element name =" other " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > COVID-19 (Malaltia) </ field >
< field name =" value " > Necessitats educatives especials </ field >
< field name =" value " > Confinament </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" title " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > 365 dies després. Com va ser el confinament per un noi amb Necessitats Educatives Especials </ field >
</ element >
</ element >
< element name =" type " >
< element name =" es " >
< field name =" value " > info:eu-repo/semantics/bachelorThesis </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundles " >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > TEXT </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ field >
< field name =" originalName " > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ field >
< field name =" description " > Extracted text </ field >
< field name =" format " > text/plain </ field >
< field name =" size " > 87056 </ field >
< field name =" url " > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/2/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf.txt </ field >
< field name =" checksum " > e096930201a2585ca6fef39345bea3c6 </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 2 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" bundle " >
< field name =" name " > ORIGINAL </ field >
< element name =" bitstreams " >
< element name =" bitstream " >
< field name =" name " > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ field >
< field name =" originalName " > trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ field >
< field name =" description " > Accés restringit. Cliqueu la icona per sol·licitar una còpia. </ field >
< field name =" format " > application/pdf </ field >
< field name =" size " > 1598704 </ field >
< field name =" url " > http://dspace.uvic.cat/xmlui/bitstream/10854/6983/1/trealu_a2021_largo_mireia_365_dies_despres.pdf </ field >
< field name =" checksum " > 808ac63938721d58f386f14cde6eb30b </ field >
< field name =" checksumAlgorithm " > MD5 </ field >
< field name =" sid " > 1 </ field >
</ element >
</ element >
</ element >
</ element >
< element name =" others " >
< field name =" handle " > 10854/6983 </ field >
< field name =" identifier " > oai:dspace.uvic.cat:10854/6983 </ field >
< field name =" lastModifyDate " > 2022-03-24 10:08:45.249 </ field >
</ element >
< element name =" repository " >
< field name =" name " > RIUVic </ field >
< field name =" mail " > repositori@uvic.cat </ field >
</ element >
</ metadata >